۷ نکته با اهمیت برای تبلیغات در اینستاگرام

7 نکته با اهمیت برای تبلیغات در اینستاگرام

امروزه بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام از طریق افراد تاثیر گذار که influencer گفته می شوند رواج یافته است و در حال حاضر یکی از بهترین بسترها برای تبلیغات است، این پلتفرم برای تمامی شرکت ها و محصولات تاثیر گذار است و تفاوتی ندارد که چه چیزی را دارید درآن تبلیغ کنید و همانطور که می دانید اینستاگرام برگ برنده بسیاری از برندها بوده است اما خب سوال اصلی این است که چگونه افراد تاثیر گذار اینستاگرام را پیدا کنید و از آن مهم تر چگونه از آن ها بخواهید کسب و کار شما را تبلیغ کنند؟ چرا باید در کسب و کار از اینستاگرام استفاده کنیم؟

انواع پیج های اینستاگرام

حساب های کاربری مختلف برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد و شما با توجه به آگهی تبلیغی خود باید حواستان به این موضوع باشد.

پیچ های موضوعی: هزینه تبلیغات در اینگونه پیج ها معمولا ارزان تر پیج های دیگر است این گونه پیج ها بر روی موضوعات خاصی تمرکز دارند و وابسته به شخص خاصی نیستد و بیشتر عکس های حیوانات، طبیعت و کارتونی و جوک و محتوای آموزشی ارسال می کنند.

پیج های فروشگاهی: هزینه تبلیغات در این پیج ها معمولا متوسط است تعداد فالوئر زیاد یکی از ویژگی‌های این پیج‌هاست و البته باید توجه داشته باشید که تعداد آگهی‌هایی که این اینفلوئنسرها ارسال می‌کنند نیز زیاد است.

پیج‌های شخصی وبلاگ‌نویسان یا دیگر افراد مشهور: این پیج ها تقریبا بالا ترین هزینه تبلیغات را دارند دلیل این موضوع هم تاثیر زیاد این افراد روی کاربرانشان است، بنابراین احتمال بازدهی بیشتر در این تبلیغات وجود دارد البته لازم به ذکر است که معمولا این افراد آگهی کمی ارسال می‌کنند و تا خودشان از کیفیت کالای شما اطمینان نداشته باشند، آن را تبلیغ نخواهند کرد.

۷ نکته برای تبلیغات در اینستاگرام

از نکات زیر می توانید برای تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام و پیدا کردن افراد تاثیر گذار کمک بگیرید.

 

با اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی دیگر ارتباط برقرار کنید

برای تبلیغات در اینستاگرام با بلاگرها در شبکه های اجتماعی ارتباط بر قرار کنید

Kik یک اپلیکیشن پیام رسان است که به شما اجازه می دهد پیام های خود را بدون نمایش شماره تلفن و ایمیل به او بفرستید همین کار را در تلگرام نیز می توانید تنها با داشتن ID آن ها انجام دهید پس اگر می خواهید با اینفلوئنسرها در ارتباط باشید یکی از برنامه های پیام رسان را انتخاب کنید.

چرا باید در کسب و کار از اینستاگرام استفاده کنیم؟

چه مدت زمانی پست تبلیغاتی شما روی پیج قرار می گیرد؟

در تبلیغات اینستاگرام چه مدت زمانی پست تبلیغاتی شما روی پیج قرار می گیرد؟

برخلاف پست های ارسالی در سایت ها یا وبلاگ ها که به مدت طولانی و همیشگی در آن جا می ماند تبلیغات در اینستاگرام مدت زمان خاصی دارد که شما باید قبل از دادن پست تبلیغاتی خود در پیج آن ها این موضوع را بپیرسید، تعرفه تبلیغاتی نیز به میزان زمان درخواستی شما بستگی خواهد داشت. به هر حال شما باید بدانید که تبلیغاتتان چند ساعت روی پیج قرار خواهد گرفت.

سعی کنید از آن ها ساعاتی را برای قرار دادن پست تبلیغاتی شما درخواست کنید که می دانید بازدید بیشتری دارد، همچنین می توانید از آن ها بخواهید که در یک بازه زمانی چندین بار تبلیغات شما را در پیج خود ارسال کنند به این معنی که برای اینکه ۲ ساعت پست شما روی پیج آن ها باشد هر نیم ساعت یک بار پست پاک شود و دوباره ارسال شود برای اینکه هر نیم ساعت یکبار پست شما بالا قرار بگیرد تا بازدید بیشتری داشته باشد همچنین حتما بررسی کنید که فالوورهای آن ها حتما ایرانی باشند یا قیک و غیرواقعی نباشند.

 

از آن ها بپرسید که آیا لینک شما را داخل بیو خود قرار می دهند؟

از آن جایی که اینستاگرام این اجازه را نمی دهد که پایین پست ها لینک قرار دهید و تنها لینکی که می توانید استفاده کنید در قسمت بیو صفحه است پس از آن ها سوال کنید که لینک شما را در زمان تبلیغ داخل پیج خود قرار می دهند یا باید برای این موضوع هزینه اضافی بپردازید و اگر قرار داده شد حتما در زیر پست تبلیغی این موضوع زکر شود تا کسانی که می خواهند شما را دنبال کنند به لینک شما دسترسی داشته باشند.

 

از تبلیغات بلند مدت استفاده کنید و تخفیف بگیرید

تبلیغات در اینستاگرام

ابتدا قبل از هر کاری بهتر است که برای خرید های طولانی مدت چیج های مختلف و بازدیدهای آن ها را بررسی کنید و هرکدام که بازدهی بیشتری داشتند آن را انتخاب کنید، در ابتدا باید از اینفلوئنسر بپرسید که هزینه یک پست برای مدت مشخص چقدر می‌شود. زمانی که قیمی دستتان آمد، از او بپرسید که آیا برای خرید هفتگی یا ماهیانه تخفیفی در نظر گرفته است یا خیر. بیشتر اینفلوئنسرها این تخفیف را در نظر می‌گیرند و آگهی شما را یک روز در میان یا هفته‌ای چند بار به نمایش در می‌آورند.

 

در مورد برند هایی که با آن ها کار می کنند و برای آن ها نیز تبلیغ می کنند سوال کنید

همیشه سعی کنید برند هایی که توسط این پیج ها تبلیغ می شوند یا بپرسید چرا که ممکن است آگهی تبلیغی شما بعد از رقیب کاری شما قرار بگیرد!

 

قیمت های بسیار متفاوتی را در اینستاگرام تجربه خواهید کرد.

برای تبلیغات در اینستاگرام با قیمت های متفاوتی مواجه میشود

تبلیغات در اینستاگرام بسیار گسترده است و هر فرد تعرفه و قیمت خاص خود را می دهد و هیچ قانونی برای این قیمت ها وجود ندارد و این تعرفه ها معمولا به طرز چشم گیری باهم متفاوت هستند پس همیشه مواظب باشید و بدانید به ازای چه خدماتی چه بهایی را می پردازید.

 

به آموختن ادامه دهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *