۱۰ نکته مهم برای کسانی که در خانه کار می کنند

۱۰ نکته مهم برای کسانی که در خانه کار می کنند

اگر شما هم جز افرادی هستید که به هر دلیلی مانند انجام کارهای فریلنسری یا داشتن کسب و کار خانگی مجبورید در خانه فعالیت داشته باشید و کارهای خود را انجام دهید پس با میلیونر همراه باشید تا ۱۰ نکته مهم برای زمانی که باید در خانه کار کنید را بدانید.

۱۰ نکته مهم برای کسانی که در خانه کار می کنند.

در ادامه با ۱۰ نکته بسیار مهم برای در خانه ماندن و در خانه کار کردن آشنا می شویم.

 

۱. سعی کنید تا آرامش خود را حفظ کنید

در خانه ماندن برای مدت طولانی برای همه آدم ها کسل کننده است و همه ما را منزوی می کند پس سعی کنید تا آرامش خود را در صورتی که در خانه کار می کنید حفظ کنید به طور مثال می توانید به یک موزیک آرام گوش دهید یا فیلم طنر تماشا کنید، درنهایت هر کاری که باعث می شود محیط اطرافتان گرم و صمیمانه شود را انجام دهید.

 

۲. یک منطقه جدا و به دور از استرس در خانه را برای خود فراهم کنید

یک منطقه از خانه را برای استراحت و سپری کردن دقایقی بدون استرس را برای خود فراهم کنید ، اصلا نیازی به چیدمان پر زرق و برق نیست و تمام چیزی که نیاز دارید یک نور کم و یک جای راحت و نرم است، یک لیست پخش موسیقی آرام نیز برای خود داشته باشید.

 

۳. از جایت برخیز!

هیچ گاه داخل رخت خواب کار نکنید چرا که بهتر است تخت خود را تبدیل به مکانی برای آرامش  کنید نه جایی برای فشار و استرس های کاری

 

استفاده از بازاریابی عصبی برای افزایش فروش

۴. برای خود گل و گیاه بخرید.

اگر در خانه کار می کنید و مخصوصا در مناطق آب و هوایی بسیار سرد بهتر است که کمی گل و گیاه در خانه خود استفاده کنید به عنوان مثال می توانید چند گلدان کوچک در جایی از خانه که کار می کنید قرار دهید تا هر بار که به آن نگاه می کنید حس خوبی ره به شما منتقل کنند.

 

۵. یک منطقه ی خاص برای انجام کارها مشخص کنید

اکثر افراد در هرجایی از خانه کار می کنند مثلا در آشپزخانه یا روی میز نهارخوری و غیره و این طبیعی است اما بهتر است که بین جاهایی که برای کارهای روزمره زندگی شماس و جایی که در آن کار می کنید تفاوت قائل شوید حتی اگر فاصله ی بین آن ها خیلی زیاد نباشد.

 

۶. برای انجام کارها آماده شوید.

پس از برخاستن از خواب فرض کنید که باید به سرکار و بیرون از خانه بروید پس آماده شوید چرا که کل روز در لباس راحتی بودن باعث می شود که شما نتوانید فرد موثری شوید.

 

۷. در اتاق کار خود را ببندید!

یکی از بزرگترین اشتباهات ورود زندگی شخصی به کار است پس سعی کنید محیطی را برای بستن در و داشتن مقررات کاری برای خود اختصاص دهید.

 

۸. عادات جدید برای خود ایجاد کنید.

سعی کنید برای خود روتین های قبل و پس از کار انجام دهید به عنوان مثال قبل از کار ورزش کنید و بعد از کار هم بیرون بروید یا فیلم ببینید.

 

ایده های اساسی در رشد کسب و کار

۹. ارتباط خود را با همکارانتان حفظ کنید.

سعی کنید همیشه با همکاران خود صحبت کنید چرا که هیچ پروژه تیمی مهم تر از ارتباط مستمر اعضا با یکدیگر نیست و این موضوع بدان معنی نیست که فقط ایمیل رسمی بهم بدهید بلکه باید صحبت های غیر کاری نیز باهم داشته باشید.

امنیت را حفظ کنید.

در زمان دورکاری حواستان به هکرها باشد . زمانی که افراد منزوی شده‌اند و دچار هراس‌اند، صدمه به آن‌ها خیلی آسان‌تر است زیرا از بهداشت ایمنی کمتری استفاده می‌کنند. این آخرین چیزی است که افراد در دوره‌ی هراس به آن فکر می کنند.

 

به آموختن ادامه دهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *