۱۰ قانون طلایی بازاریابی در رسانه های اجتماعی

بازاریابی در رسانه های اجتماعی

بازاریابی در رسانه های اجتماعی یا SMM، یک نمونه از بازاریابی اینترنتی است که با هدف جذب مخاطبان و مشتریان انجام می شود، با میلیونر همراه باشید تا با ۱۰ قانون طلایی بازاریابی در رسانه های اجتماعی آشنا شوید و از آن ها برای افزایش چشمگیر مشتریان خود برای محصولات و خدمات خود در انواع رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر ، تلگرام و غیره بهره بگیرید.

۱۰ قانون طلایی بازاریابی در رسانه های اجتماعی:

این قوانین اولین بار توسط سوزان گونلیوس مطرح شد، وی در مقاله خود اظهار داشت که استفاده از قدرت بازاریابی رسانه ها اجتماعی می تواند مشتریان را بصورت چشمگیر افزایش دهد و بدون آگهی و بینش قبلی ممکن است که شروع این کار خطرناک و مشکل باشد.

قانون ۱: گوش دادن

این محتوا فقط برای کاربران وارد شده است.لطفا برای مشاهده این مطلب وارد شوید.

 

قانون ۲: تمرکز

تخصص پیدا کردن مهم ترین رکن در بازاریابی است، یک استراتژی کاملا متمرکز که هدفش تقویت برند باشد از یک استراتژی گسترده که هدف و برند خاصی نداشته باشد بخت بهتری برای رسیدن به موفقیت خواهد داشت.

قانون ۳: قانون کیفیت

همیشه در همه کارها داشتن کیفیت از کمیت بهتر و مهمتر است، داشتن ۱۰۰۰ مخاطب اینترنتی که اکثریت آن ها محتوا و محصولات شما را دنبال می کنند بهتر از ۱۰۰۰ مخاطب است که پس از ارتباط اول دیگر ناپدید می شوند.

قانون ۴: بردباری

هیچ موفقیتی یک شبه بدست نمی آید، مسلما در راه رسیدن به هرگونه موفقیتی نیاز به صبر و بردباری است و باید برای بلندمدت برنامه ریزی کرد.

۱۰ تکنیک موثر در افزایش رتبه سایت

قانون ۵: ترکیب

اگر محتوا و محصولات و خدمات شما کیفیت لازم را داشته باشد قطعا مخاطبان شما آن ها را با سایر افراد به اشتراک گذاشته و باعث افزایش مخاطبان شما در سایر شبکه های رسانه ای خواهد شد، این به اشتراک گذاری ها دریچه هایی برای ورود موتورهای جستجو از جمله گوگل را باز می کند تا محتوای شما را در لیست جستجو قرار دهد.

قانون ۶: تاثیر

همیشه به دنبال ارتباط برقرار کردن با افراد تاثیرگذار باشید، افرادی که احتمال علاقه مندی آن ها به محصولات و یا خدمات شما بیشتر است، با این افراد در تماس باشید و سعی کنید با آن ها ارتباط برقرار کنید، اگر مورد توجه این افراد قرار بگیرید احتمالا محتوای شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند و این می تواند به کسب و کار شما را در معرض دید گسترده تری قرار دهد.

قانون ۷: ارزش

اگر تنها بدنبال تبلیغ محصول یا خدمات خود در شبکه های اجتماعی باشید توجه مردم را به مرور از دست خواهید داد، باید در وهله ی اول به محتوی خود ارزش اضافه کنید، تولید محتوای جذاب و تاثیرگذار پس از مدتی توسط بازاریابی دهان به دهان باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد.

قانون ۸: اعتنا

اگر فردی حضوری به شما مراجعه کند هیچگاه او را نادیده نخواهید گرفت، در رسانه هم باید همین کار را بکنید، اگر کسی در ارتباط با شما قرار گرفت باید جوری رفتار کنید که احساس کند مورد توجه قرار گرفته و به او بی اعتنایی نمی شود.

قانون ۹: دردسترس بودن

پس از انتشار مطالب محصول یا خدمات خود به هیچ عنوان نباید ناپدید شوید، این بدان معنی است که همیشه باید به انتشار محتوای جدید بپردازید، در گفتگو راجب به آن ها شرکت کنید، مخاطبان آنلاین اغلب وفادار نیستند و اگر چند وقت از شما خبری نباشد به سراغ محصول یا خدمات دیگری خواهند رفت.

قانون ۱۰: قانون تقابل

نمی شود انتظار داشت که دیگران محتوای شما را به اشتراک بگذارنند و از آن صحبت کنند اما شما در قبال آن محتوای آن ها را به اشتراک نگذارید، بنابراین بخشی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی به انتشار محتوی دیگران بپردازید.

بنابراین با ۱۰ قانون طلایی بازاریابی در شبکه های رسانه ای آشنا شدیم.

 

این محتوا فقط برای کاربران وارد شده است.لطفا برای مشاهده این مطلب وارد شوید.

به آموختن ادامه دهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *